Strona 1 z 1

Klapy do Powerslide nordic trainer- warto?

: pt października 15, 2010 12:01
autor: zolwik
Czy ktoś zakupił/ używa może klap do nordic trainera? Szczególnie chodzi mi o jazdę stylem dowolnym- czy to coś pomaga, czy raczej nie ma większego sensu. Teoretycznie zbliży to jazdę do jazdy na biegówkach i pozwoli na dluższe odepchnięcie, ale to tylko teoria, a wolałbym trochę praktyki przed zakupem ;-)

Re: Klapy do Powerslide nordic trainer- warto?

: pn października 18, 2010 1:22
autor: Adi01
Te klapy trochę kosztują :( Gdybyś chciał przystosować sprzęt pod klasyka to owszem, razem z autorewersem :wink: ale pod "łyżwę" niewiele Ci to da. Lepiej pomodlić się o długą i śnieżną zimę :) , wtedy "powalczysz" na deskach.
Byle do zimy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Klapy do Powerslide nordic trainer- warto?

: wt października 19, 2010 1:02
autor: zolwik
Nie no zima zimą ale póki co śmiganie na kółkach pozostaje. Nad przystosowaniem do klasyka się zastanawiałem- bo w sumie zimą na nartach tylko klasykiem jeżdżę, ale póki co oszałamiają mnie uzyskiwane łyżwą prędkości ;-)
Masz może jakieś doświadczenie w klasyku na rolkach/nartorolkach? Jak autorewers wpływa na opory toczenia?- bo jeśli nie jakoś strasznie negatywnie to na dłuższe wycieczki by się przydało. Spora część ścieżek terenowych jest po prostu za wąska na styl dowolny.

Re: Klapy do Powerslide nordic trainer- warto?

: wt października 19, 2010 7:29
autor: Adi01
zolwik pisze: ale póki co oszałamiają mnie uzyskiwane łyżwą prędkości ;-) .
Dlatego w lutym zamówiłem deski do łyżwy :D i na śniegu będzie nauka tego stylu :)
zolwik pisze:Masz może jakieś doświadczenie w klasyku na rolkach/nartorolkach? Jak autorewers wpływa na opory toczenia?- bo jeśli nie jakoś strasznie negatywnie to na dłuższe wycieczki by się przydało..
Nastąpiło przejęzyczenie :( Oczywiście chodzi o antyrewers. Na razie nie miałem do czynienia z tym sprzętem ale zastanawiam się nad przebudową swoich Nordic'ów pod klasyka :wink: Szybkość jest mało istotna, latem i tak ćwiczy się technikę i wytrzymałość.
zolwik pisze:Spora część ścieżek terenowych jest po prostu za wąska na styl dowolny.
U mnie jest inny kłopot - szerokość jest wystarczająca ale między śladami kół (samochodów, traktorów) jest trochę wyżej i zarośnęte trawą (leśne drogi) :(