Jakie rolki konkurencyjne

Freestyle slalom - wszystko o sprzęcie (rolki itp.) / Inline freestyle slalom equipment

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

8850
Posty: 11
Rejestracja: czw maja 02, 2013 4:03
Moje rolki: Roces
Jeżdżę od: 02 sty 2006
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Jakie rolki konkurencyjne

Post autor: 8850 » czw maja 02, 2013 7:30

Witam
Szukam rolek na freestyle, bez skakania po murkach, nic agresywnego, bez jazdy po kubeczkach, do zabawy w mieszanie nogami, jazdy pod różnym kątem przodem i tyłem. Zajeździłem już kilka zestawów kółek, ostatnimi rolkami były Roces skorupowe mocno sztywne i lekkie, ale po czasie też padły.

Ponieważ teraz nie jeżdżę dużo (100% asfalt), 90 kg wagi, rozmiar 44, dlatego poszukuję czegoś niedrogiego w cenie ok. 300 nowy/używany, zastanawiam się czy nie przesiąść się na hokejowe z racji tego że powinny dobrze trzymać nogi (jeżdżę na łyżwach hokejówkach co sezon zimowy). Ponieważ nie jestem już początkującym dlatego nie muszę mieć firmowego drogiego sprzętu, pięknego wypasu i bajerów oraz nic nie muszę nikomu udowadniać. NIe chcę nic szmacianego fitnesowego ani błyszczącego.

Generalnie szanuję sprzęt stąd pomyślałem o Powerblade fxr np. <nie podajemy linków>/rolki-powerblade-fxr- ... 78404.html wygląda nieco badziewnie, ale jeśli są dość sztywne i sensownie trzymają nogę mógłbym wziąść. Są dość wysokie co mi nie przeszkadza i szynę wygląda na mocno wąską, no i oszukiwany banan (szyna flat ale kółka większe i niższe). Na łyżwach jest mocny banan i jest bardzo dobrze tak lubię. Czubki rolek przy palcach są mocno spłaszczone więc powinno pomagać przy podnoszeniu stopy. Wyglądają na podróbkę roleczek za 1000 PLN. Na łożyska i kółka raczej nie zwracam zbytnio uwagi i tak padną po 2 sezonach. Czy ktoś miał na nogach? Czy będą lepsze niż hokejówki?

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Jakie rolki konkurencyjne