Rolki dla początkującego przygode z rolkami

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

rudi
Posty: 4
Rejestracja: ndz sierpnia 31, 2008 3:26

Rolki dla początkującego przygode z rolkami

Post autor: rudi » ndz sierpnia 31, 2008 3:53

Witam wszystkich!
Znajomi namawiaja mnie na zakup rolek.Jako ze jestem początkujący to niemam zielonie pojęcia co kupic :), dotychczas intensywnie jezdziłem na rowerze.
Na sprzęt (rolki) chciałbym przeznaczyć 400-600zł.Mój wzrost to 180cm waga 92 kg interesowałby mnie tylko jazada szybka, przegladałem forym i tyle tego jest ze zaczynam mieć problem z wyborem.Czy ktoś moze doradzić co wybrac ??

Z góry dzekuje za odpowiedz.

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Rolki dla początkującego przygode z rolkami

Post autor: zico » ndz sierpnia 31, 2008 4:09

Ciężko będzie coś mocnego w kategorii pełna jazda szybka i w tej kwocie. Jeśli zaczynasz jeździć celuj w minimum np. Crossfire 6.0 - koła 90mm, szyna alu i to nie tłoczona, tylko pełen frez. Po prostu wysoka klasa fitness - czyli nie wyczyn, tylko częste, szybkie jeżdżenie. Cena do 700pln za nowe na sklepie.
Oczywiście możesz wybrać Speedmachine 8.0, ale to wydatek prawie 1000pln. Pamiętaj, że im wyżej nad ziemią (większe średnice kół) tym gorzej z opanowaniem prawidłowej techniki jazdy - jest to problem zdecydowanej większości osób zaczynających przygodę z rolkami, szczególnie gdy w głowie prędkość, wiatr we włosach i duże średnice kół.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

Awatar użytkownika
MirekCz