zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Herb
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 736
Rejestracja: ndz września 14, 2008 9:11
Moje rolki: Turbo-Fusion 84/Solo/Xsjado PB
Jeżdżę od: 08 wrz 2009
Lokalizacja: Kraków

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: Herb » czw maja 17, 2012 2:01

Sprawa jest prosta:

1. Centrala PS nie dostała tego towaru od Chińczyków, z powodu opóźnień.
2. Skoro centrala towaru nie miała, fizycznie niemożliwe jest by wysłali z Niemiec do Polski te rolki z dostawą.
3. Bladeville nie dostali towaru, z powodu opóźnień.

Czy jest to wina sklepu? NIE

Nie rozumiem, po co zażalenia na sklep wysyłałeś do Niemiec... gdybyś miał podobny problem z rolkami Rollerblade, słałbyś zażalenia do Włoch? A z K2, to pisałbyś do ich siedziby w Kalifornii? :shock:

Natomiast, jeżeli to co piszesz jest prawdą - mogli być bardziej uprzejmi, załagodzić jakoś sytuację, zaproponować coś innego, np. Tempest, Radical, Phuzion 9, które to konstrukcje zasadniczo są tego samego typu tzn. wysoka cholewka, a od R4 różni je dodatkowa zewnętrzna cholewka.

Jeżeli to co piszesz jest prawdą: owszem, podejście do klienta naganne, jednak sytuacja z zamówieniem nie wynika z ich winy, z niechęci, nieróbstwa czy olewania - po prostu, nie mogą Ci wysłać czegoś, czego nie mają i nie mogą fizycznie zdobyć.

BTW: skoro sami zasugerowali byś zrobił zakupy gdzie indziej, to było ich posłuchać :D
FSK: RB Solo Estilo RG2+liner Salomon STi Vinny Minton 06+RB Fusion 255mm alu+Bones REDS+UC PB Standard
PB: Xsjado Skeleton 2+Kizer Level 2+PS TWINCAM ILQ7+UC PB Team

AGR: RB Fusion+soulplate Solo+liner RB Blank+RB BLANK frame+koła RB RG2 Pro+RB SG7

julek1967
Prześcigant 4x100mm
Posty: 320
Rejestracja: wt maja 27, 2008 4:17
Moje rolki: bont z 4x110
Jeżdżę od: 02 cze 2005

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: julek1967 » czw maja 17, 2012 7:16

jeśli o mnie chodzi to wszystkie za i przeciw trzeba pisac aby odpowiednio ostrzec lub zachęcic innych do danej firmy i ich produktów .Jesli wpłaciłeś na buty to niestety musisz czekac,jak nie to zainteresuj się innym modelem ,innej firmy.Niestety firmy ,które są już pare lat na rynku mogą przechodzic kryzys finansowy a to odbija się na terminowości dostaw,bo jak masz kase to kupujesz nadmiar ,zapełniasz magazyn i czekasz spokojnie na klienta.Jak krucho z kasą to rzezbisz po sztuce bo nie stac cie na zaopatrzenie magazynu...i ot cała prawda o handelku.Coś o tym wiem bo też handluje.pozdro

Awatar użytkownika
Piotr B
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1839
Rejestracja: czw listopada 18, 2004 8:00
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Dębno

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: Piotr B » pt maja 18, 2012 1:00

firmy zchodzą z kosztów róznymi sposobami min. zmiejszając stany magazynowe. Jednocześnie inne reklamuja sie szumnymi hasłami np Just at time. Gdzieś to sie póżniej rozbiega. I klient końcowy gdy ma problem sam musi ten problem rozwiazywać.
Też byłbym bardzo niezadowolony gdybym skladał pieniądzę, nastepnie podjął decyzję o zakupie, kupił, a następnie tak długo czekał zwłaszcza że w regulaminie ww. sklepu jest:

,,Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy"
Regulamin obowiązuje obie strony.
Takie przygody się jednak zdarzają.
Dlatego moim zdaniem gorszą sprawą jest zignorowanie klienta a przecież w ich misji jest cytuję:
W naszych dążeniach do tego, aby stać się sklepem nr 1 w Polsce, staramy się wychodzić naprzeciw wymaganiom naszych klientów i ciągle pracujemy nad tym aby nasza oferta i obsługa była jak najlepsza. Twoje zadowolenie z zakupu i jazdy jest dla nas najważniejsze, dlatego też wolimy nie sprzedać towaru wcale niż sprzedać coś, co nie spełni Twoich oczekiwań.
Wszyscy potrafią pieknie napisać i tak postepować jak wszystko jest OK, ale pradziwych przyjaciół zgodnie z przysłowiem poznajemy w biedzie.

kaniekw3537
Posty: 11
Rejestracja: czw kwietnia 26, 2012 3:04
Jeżdżę od: 02 sty 2004

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: kaniekw3537 » pt maja 18, 2012 6:37

Po mailach do Powerslide Germany wydawało się, że się "coś nareszcie ruszy". Powerslide Polska SPOKO BRAND (Bladeville) też się zaangażowali, ale na razie dalej nie wiem kiedy otrzymam buty. Jak zaproponowałem żeby mi sprzedali w jakiejś promocyjnej cenie buty C 8 i temat będzie nareszcie załatwiony to podali mi ceną za buty 999 zł katalogową. Buty w Niemczech kosztują 199 euro + przesyłka 15 euro. Chyba trzeba kupić buty z innej firmy.

Herb
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 736
Rejestracja: ndz września 14, 2008 9:11
Moje rolki: Turbo-Fusion 84/Solo/Xsjado PB
Jeżdżę od: 08 wrz 2009
Lokalizacja: Kraków

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: Herb » pt maja 18, 2012 11:51

Sprawdziłem, na bladeville nie da się zapłacić z góry za towar w preorderze... płacisz dopiero gdy rolki dojdą na magazyn i potwierdzisz że nadal jesteś zainteresowany kupnem. Więc bijesz pianę o nic człowieku. Nie straciłeś forsy, nie jesteś skazany na czekanie na te R4 (jakby jeszcze warto było na nie czekać, to naprawdę nie cuda...), możesz kupić buty gdzie indziej.

A co do Twojej propozycji na temat C8...

Wchodzi facet do salonu Audi

-Czy jest dostępny model A1?
-Nie, nie ma i robimy zamówienia, nie wiemy kiedy będzie dostępny.
-To ja chcę promocyjną cenę na ten A6 w rogu salonu!!!

:mrgreen:
FSK: RB Solo Estilo RG2+liner Salomon STi Vinny Minton 06+RB Fusion 255mm alu+Bones REDS+UC PB Standard
PB: Xsjado Skeleton 2+Kizer Level 2+PS TWINCAM ILQ7+UC PB Team

AGR: RB Fusion+soulplate Solo+liner RB Blank+RB BLANK frame+koła RB RG2 Pro+RB SG7

kaniekw3537
Posty: 11
Rejestracja: czw kwietnia 26, 2012 3:04
Jeżdżę od: 02 sty 2004

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: kaniekw3537 » pn maja 21, 2012 3:00

Widzę , że na forum są też koledzy którzy pamiętają czasy "KOMUNY".......wtedy wchodząc do sklepu prawie wszędzie trzeba było się "kłaniać w pół" a klient był "petentem i intruzem" bez żadnych praw.
Ponadto proponuję zapoznać się z ofertą firmy Audi. Między modelem A 1 i A 6 jest jeszcze kilka modeli aut np. A 3. Widzę totalny brak wiedzy w jednym jak i w drugim temacie porównując buty R 4 do A 1 a buty C 8 do A 6 .
Ostatnio zmieniony pn maja 21, 2012 9:18 przez kaniekw3537, łącznie zmieniany 3 razy.

novap
Czterokółkowiec
Posty: 94
Rejestracja: sob lipca 22, 2006 5:36
Moje rolki: Bont Z
Jeżdżę od: 02 maja 2006
Lokalizacja: Złotów

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: novap » pn maja 21, 2012 4:24

:dj: :zdziw:

Awatar użytkownika
Doody
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 980
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 7:59
Moje rolki: SEBA FR2 + HC / PS R4
Jeżdżę od: 01 maja 1993
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: Doody » pn maja 21, 2012 5:22

kaniekw3537 pisze:Widzę , że na forum są też koledzy którzy pamiętają czasy "KOMUNY".......wtedy wchodząc do sklepu prawie wszędzie trzeba było się "kłaniać w pół" a klient był "petentem i intruzem" bez żadnych praw.
Ponadto proponuję zapoznać się z ofertą firmy Audi. Między modelem A 1 i A 6 jest jeszcze kilka modeli aut np. A 3.
Oj Panie ... wybacz ale zupełnie Cię nie rozumiem: wchodzisz na forum, bijesz pianę, wyładowujesz swoją frustrację i masz nadzieję, że inni pójdą za Tobą skandując: jaki to sklep na B... i w ogóle cały PS jest zły. Napisałeś jak zostałeś obsłużony, zatem zrobiłeś im czarny PR, a na tym zapewne Ci zależało. Ale tak naprawdę, to każdemu zdarzają się wpadki (Tobie na pewno też), nie straciłeś pieniędzy, więc kup sprzęt innej marki, w innym sklepie i sprawa z głowy. Nie szkoda Ci czasu!?

PS A i owszem, i ja również pamiętam czasy końca komuny. Co mnie, jak i pozostałych czyni bardziej doświadczonymi od Ciebie o ten jeden fakt.
Znam z autopsji: BAUER FX3, Rollerblade Super Stradablade, ROCES ROME FCO, ROCES M12, Fila Primo Wave, Powerslide R4, Rollerblade Racemachine, Powerslide Phuzion Urban 11, SEBA FR2, Powerslide R4

kaniekw3537
Posty: 11
Rejestracja: czw kwietnia 26, 2012 3:04
Jeżdżę od: 02 sty 2004

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: kaniekw3537 » pn maja 21, 2012 9:12

Właścicielem sklepu Bladeville pl jest Spokobrand a Spokobrand to POWERSLIDE POLAND

Bladeville Poland
Ul. Sokolska 78-80
40-087 Katowice

SPOKOBRAND ( POWERSLIDE POLAND )
Ul. Sokolska 78-80
40-087 Katowice


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Witamy na aukcjach sklepu rolkowego http://www.<-------->
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Właścicielem sklepu jest firma SPOKO BRAND Mirosław Ragan z siedzibą w Katowicach przy ulicy Sokolskiej 78-80 o numerze NIP: 517-012-98-18
2. <--------> to specjalistyczny sklep z asortymentem do jazdy na łyżworolkach najlepszych firm na rynku.
3. Wszystkie ceny podawane na aukcjach jak i na stronie http://www.<--------> są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT – 22%).
4. Wzięcie udziału w aukcjach allegro sklepu http://www.<--------> jest równoznaczne z akceptacją warunków podanych w opisie przedmiotu, jak również akceptacją wszystkich zasad zakupu towaru w sklepie http://www.<--------> opisanych szczegółowo na stronie "O mnie".
II. GWARANTUJEMY:
1. Towar sprzedawanych w sklepie http://www.<--------> oraz na aukcjach <-------> jest nowy i fabrycznie zapakowany.
2. Ponieważ sklep http://www.<--------> to sklep specjalistyczny, w naszej ofercie znajdują się jedynie produkty wysokiej klasy znanych firm rolkowych. Nie zajmujemy się sprzedażą produktów „marketowych” oraz towaru nieznanego pochodzenia.
3. Wszyscy pracownicy sklepu http://www.<-------->, dzięki temu że na co dzień jeżdżą na rolkach, swoją pracę traktują jako pasję i zawsze chętnie pomogą w wyborze odpowiedniego sprzętu oraz odpowiedzą na wszystkie pytania.
4. W godzinach pracy sklepu http://www.<--------> tj. od poniedziałku do piątku: od 8:30 do 16:30 odpowiadamy natychmiast na państwa e-mail'e oraz telefony.
5. Firma SPOKO BRAND zajmuję się sprzedażą internetową od wielu latu i dzięki zdobytemu doświadczeniu zamówienia składane na stronie http://www.<--------> lub na aukcjach allegro są realizowane szybko i profesjonalnie.
6. Wszystkie produktu dostępne na sklepie http://www.<--------> oraz na aukcjach allegro są objęte gwarancją producenta.
7. Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
III. ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚĆ ORAZ DOSTAWA
1. Wszystkie produkty dostępne w ofercie firmy SPOKO BRAND są dostępne na stronie http://www.<-------->.
2. Biorąc udział w licytacji produktu na aukcji <------->, licytujemy produkt o określonym w opisie rozmiarze i kolorze. W przypadku chęci zamówienia innego modelu, rozmiaru lub kolor prosimy o kontakt lub zapoznanie się pozostałymi aukcjami lub oferta sklepu http://www.<-------->.
3. Warunki dokonywania zakupów w sklepie http://www.<--------> są dostępne na stronie http://www.<--------> w dziale serwis klienta, natomiast składanie zamówienia na aukcjach allegro odbywa się zgodnie z regulaminem serwisu <-------->.
4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00 oraz w sobotę, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
5. Regulamin oraz warunki składania zamówienia dostępne są w opisie aukcji oraz na stronie „O Mnie”.
6. Istnieją 3 możliwości dokonania opłaty za zakupiony towar:
- Przedpłata na konto (przelew) – :
ALIOR BANK S.A.
31 2490 0005 0000 4600 9590 9103
Odbiorca:
SPOKO BRAND Mirosław Ragan
ul. Sokolska 78-80
40-087 Chorzów
Polska
Towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Szczegóły dotyczące przelewu wysyłane są w e-mailu potwierdzającym dokonanie zakupu.
- Płatność za pobraniem – towar opłacany jest gotówką osobie doręczającej paczkę
- Gotówka – płatność gotówką możliwa jest tylko w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy
7. Towar zamówiony na aukcjach <-------> wysyłany jest za pomocą firmy kurierskiej UPS. Koszt wysłania paczki to: 12PLN (w przypadku przedpłaty na konto) lub 15PLN (w przypadku wysyłki za pobraniem). W przypadku większych zamówień istnieje możliwość negocjacji. Prosimy o podawanie aktualnego numeru telefonu oraz adresu e-mail, gdyż będzie on użyty w celu przesłania numeru paczki oraz kontaktu z klientem przez osobę doręczającą.
8. Istnieje możliwość odebrania towaru osobiście w siedzibie firmy znajdującej się po adresem:
<-------->
Sokolska 78-80
40-087 Katowice
Po wcześniejszym ustaleniu warunków odbioru z pracownikami sklepu.
9. W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby dostarczającej towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy UPS "Protokołu Reklamacji". Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. W przypadku odbioru osobistego Klient również jest zobowiązany do sprawdzenia towaru będącego przedmiotem przeprowadzonej transakcji.
10. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Klient, który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania "Protokołu Reklamacji". Reklamacje na uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez poprawnie wypełnionego protokołu szkody z kurierem dostarczającym przesyłkę oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.
IV. REKLAMACJE
1. Klient po otrzymaniu wadliwego towaru, lub wystąpienia defektu podczas jego użytkowania ma prawo skorzystać z procesu reklamacyjnego. Proces reklamacyjny przeprowadzany jest zgodnie z regulaminem sklepu http://www.<-------->. Szczegóły można znaleźć tutaj.
2. Reklamacje na sprzęt zakupiony w sklepie http://www.<--------> lub aukcjach allegro będą rozpatrywane jedynie po okazaniu dowodu zakupu, który dołączony jest do każdego zakupionego towaru.
3. Reklamacja obejmuje wady materiałowe oraz produkcyjne, które wystąpiły w czasie 2 lat od momentu zakupu towaru.
4. Nie uznajemy reklamacji dla wszelkich szkód i usterek wynikłych z zaniedbania, dokonanych modyfikacji, niewłaściwego użytkowania lub obchodzenia się z towarem podczas użytkowania.
5. Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy i rozpatrujemy zgodnie z przepisami Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.
6. W zależności od elementu, który uległ defektowi lub posiadał wady fabryczne, oraz możliwości związanych z jego naprawą, firma SPOKO BRAND zobowiązuje się do usunięcia usterki, zastąpienia wadliwej części nową, wymiany całego sprzętu lub zwrotu należności.
7. W celu zgłoszenia chęci reklamowania wadliwego produktu prosimy postępować zgodnie z regulaminem dostępnym tutaj.
V. ZWROTY
1. Wszystkie produkty dostępne na stronie http://www.<--------> oraz na aukcjach allegro objęte są „Gwarancją zakupu”, co oznacza, że w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki klient może zwrócić towar i wymienić na inny lub otrzymać zwrot należności - zgodnie z regulaminem sklepu dostępnym tutaj.
2. Warunkami skorzystania z „Gwarancji Zakupu” jest przesłanie na adres siedziby towaru nienoszącego śladów użytkowania, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu z dowodem zakupu, uprzednio informując o tym zamiarze pracowników sklepu http://www.<--------> (telefonicznie lub e-mailem) podając powód zwrotu oraz numer konta bankowego, na który ma zostać przelana ewentualna należność - zgodnie z regulaminem zwrotów dostępnym tutaj.
3. Zwracany towar Klient może:
- wymienić na inny produkt dostępny w sklepie http://www.<--------> (w przypadku wymiany na tańszy produkt różnica w kwocie zostanie zwrócona, natomiast w przypadku wymiany na towar droższy Klient zobowiązany jest do uregulowania różnicy przed otrzymaniem nowego produktu).
- zwrócić do sklepu i otrzymać zwrot należności
4. Firma SPOKO BRAND zastrzega sobie prawo do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki na rozpatrzenie zwrotu.
5. Wszystkie zwroty należności zwracane są przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
6. W przypadku skorzystania z „Gwarancji Zakupu”, Klient ponosi koszty transportu związane z odsyłką towaru.
7. W przypadku zwrotu towaru, do którego dołączone zostały promocyjne produkty, zwrotowi podlega cały zestaw, a nie jedynie produkt z aukcji. Brak produktów promocyjnych w przypadku zwrotu jest naruszeniem regulaminu „Gwarancji Zakupu”.
VI. USTALENIA DODATKOWE
1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę SPOKO BRAND danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.
2. Dbamy o najwyższe bezpieczeństwo przechowywanych danych, które są odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych. Wgląd do tych danych posiadają wyłącznie uprawnieni i zobowiązani do zachowania tajemnicy pracownicy Administratora. Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dziennik Ustaw Nr 133, poz. 883.
3. W przypadku podania błędnego lub niepełnego adresu dostawy lub też nieodebrania przesyłki Klient zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów wysyłki oraz zwrotu towaru do nadawcy.
4. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaraz po dokonaniu zakupu o przesłanie e-mail'em na adres: allegro@<-------->: numeru aukcji, nazwy firmy, adresu firmy oraz numeru NIP. W przypadku braku żądania faktury towar zostaje wysłany z paragonem fiskalnym. Istnieje możliwość otrzymania faktury z kolejnym zamówieniem. Nie wysyłamy dokumentów osobno.
VII. KONTAKT
SPOKO BRAND
Mirosław Ragan
Sokolska 78-80
40-101 Katowice
e-mail: allegro@<-------->
telefon: (032) 247-81-16
fax: (032) 247-81-19
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
proponuję się zapoznać ze stronami

Bladevill
Spokobrand
Powerslide Poland

novap
Czterokółkowiec
Posty: 94
Rejestracja: sob lipca 22, 2006 5:36
Moje rolki: Bont Z
Jeżdżę od: 02 maja 2006
Lokalizacja: Złotów

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: novap » pn maja 21, 2012 9:59

Do czego ty kolego (?) zmierzasz? O co ci chodzi? Uważaj, bo ktoś bardziej dosadny każe ci zabrać zabawki i zmienić piaskownicę.

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: zico » pn maja 21, 2012 10:04

Mam jedno pytanie do kolegi kaniekw3537:

- czy została zawarta umowa kupna / sprzedaży ze sklepem, wpłaciłeś pieniążki i nie oddali? Tylko o to można mieć pretensje, gdyby została zaklepana transakcja, pieniążki u nich na koncie i nie chcą zwrócić. Jednak jeśli nic wiążącego nie było, poza korespondencją, to nie masz tak naprawdę o co bić piany.

Po prostu kupić w innym sklepie lub chociaż ZAPYTAĆ się inne sklepy o danym towarze. W XXI wieku jeden model rolek nie jest wyrocznią.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

Awatar użytkownika
szwed
Czterokółkowiec
Posty: 62
Rejestracja: pn kwietnia 26, 2010 9:36
Moje rolki: Powerslide C4
Jeżdżę od: 01 maja 2010

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: szwed » pn maja 21, 2012 11:35

wchodzę na forum, patrzę, są nowe posty w dziale... a tu wciąż to samo g..., przestańcie już karmić trolla i podbijać ten wątek

kaniekw3537
Posty: 11
Rejestracja: czw kwietnia 26, 2012 3:04
Jeżdżę od: 02 sty 2004

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: kaniekw3537 » ndz czerwca 10, 2012 8:20

c.d. miałem dostać buty w maju tak powiedział POWERSLIDE ,
następny termin określony był na około 1 czerwca ,
jest 10 czerwca i nie ma żadnej informacji nt. kiedy dostanę zamówione buty - cisza, a mijają już 3 miesiąc od dnia zamówienia.
Informacja dla niezależych Postowiczów -- teoria jaka tu została przedstawiona --- że nie ma przedpłaty, nie ma przepływu środków pieniężnych to nie ma umowy , umowa nie została zawarta - jest błędna.

Awatar użytkownika
Krzysztof
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 697
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:53
Moje rolki: Grelowski
Jeżdżę od: 01 cze 2002
Lokalizacja: Poznań

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: Krzysztof » pn czerwca 11, 2012 10:01

O co Ci chodzi ? To chcesz mieć buty czy rację ?
Jeśli nic nie wpłaciłeś to nic nie tracisz, mogłeś wycofać się z umowy i dokonać zakupu w innej firmie.
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

kaniekw3537
Posty: 11
Rejestracja: czw kwietnia 26, 2012 3:04
Jeżdżę od: 02 sty 2004

Re: zamówienia i obsługa w Powerslide Polska / Bladeville !!!!

Post autor: kaniekw3537 » wt lipca 03, 2012 12:54

Buty kupiłem ,
czas oczekiwania od 12 marca do 20 czerwca 2012
czyli około 13 tygodni

Pozdrawiam wszystkich "zależnych" i niezależnych Postwowiczów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprzęt - jazda fitness i szybka / Equipment - fitness and speed”