Pomoc w wyborze rolek - jazda po mieście

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

ingas
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 12, 2013 2:02
Moje rolki: Rollerblade Spiritblade
Jeżdżę od: 01 sty 2001
Lokalizacja: Warszawa

Pomoc w wyborze rolek - jazda po mieście

Post autor: ingas » ndz maja 12, 2013 2:51

Drodzy forumowicze, potrzebuję pomocy.

Jeżdżę na rolkach od jakiś 12 lat (teraz mam 20). Na początku był to jakiś szmelc z supermarketu, potem przesiadłam się na Rollerbalde Spiritblade (kółka 80 mm), a że noga mi nie rosła, to mam je do dzisiaj - ale są już tak stare, że nawet nie jestem w stanie ich wygooglować. Jeździ mi się na nich dobrze, chyba dosyć szybko, ale pomyślałam, że czas na jakąś zmianę, bo po prostu stać mnie na więcej :)

Myślałam, że wybór będzie prosty, zwłaszcza, że chcę trzymać się Rollerblade'ów. Ponieważ okropny ze mnie gadżeciarz, po 5 minutach chciałam kupować Tempest 100, ale zaczęłam czytać co nieco i doszłam ostatecznie do wniosku, że się poradzę mądrzejszych głów :)

Z moich parametrów - 158 cm wzrostu i 47,5 kg wagi.
Jeżdżę po mieście - głównie po gładkich i asfaltowych ścieżkach i chodnikach, raczej długich i prostych, za to często z koniecznością wymijania, czasem po nie najgorszej kostce brukowej, sporadycznie na dojazdach trafia się spękany beton. Moja standardowa trasa miała długość 11 km, ale w tym roku przesiadłam się na pętlę 22 km z możliwymi modyfikacjami, przy czym nie jest to dla mnie męczące i kondycyjnie czuję, że mogłabym jeździć dłuższe dystanse. Częstotliwość - im więcej tym lepiej, w lecie codziennie, w roku akademickim staram się 2-3 razy w tygodniu. Ufam swoim umiejętnościom, nie boję się prędkości czy górek, panuję nad rolkami.