rolki dla dziecka

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Ania123
Posty: 12
Rejestracja: pt lutego 15, 2008 7:14

rolki dla dziecka

Post autor: Ania123 » pt lutego 15, 2008 7:36

Witam:) Zupełnie nie znam się na rolkach, liczę na pomoc. Chce kupić 6-letniej dziewczynce na urodziny rolki. Ona ma rozmiar nogi 32-33. Znalazłam rolki o rozmiarze 34-37(rozszerzane). To będzie dobry rozmiar? Inne informacje, dla mnie równie dobrze mogli to po chińsku napisać ;)
szkielet i podwozie: PP
but wewnętrzny: nylon, pianka PU
łożyska: 608Z
kółeczka: PVC 64 x 24 mm
zapięcie: 2 klamry multi-lock
waga 1 rolki z kółeczkami: ok. 1.11 kg
4 kółeczka
Będą ok? Znalazłam też drugą ofertę, te wszystkie parametry są identyczne, nawet tej samej firmy Worker, cena ta sama. Różnica jest taka, że mają trzy kółka. Proszę o szybką pomoc, bo urodziny za tydzień:) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
miko
Czterokółkowiec bez hamulców
Posty: 125
Rejestracja: śr stycznia 30, 2008 5:19

Re: rolki dla dziecka

Post autor: miko » pt lutego 15, 2008 9:04

Kurcze, nie chętnie się wypowiadam, bo trochę niepewnie się czuję w tym temacie, a tu nikt nic nie piszę, a chciałbym, abyś miała jasność..

Zakładam, że poszukując rolek dla dziecka potrzebujemy rolki o parametrach klasy rekraacyjnej, czyli poprostu bezpieczne, porządne! i wygodne.

Najpierw ustalmy o które rolki chodzi, czasem nie o te: <-------->/item303378396_303378396.html

Obrazek