Rolki Galactik2 z Go-Sport

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

forever
Posty: 2
Rejestracja: ndz czerwca 08, 2008 11:19

Rolki Galactik2 z Go-Sport

Post autor: forever » ndz czerwca 08, 2008 11:26

Witam,
już od dłuższego czasu planuje zakup rolek, trochę już się obeznałem w temacie, ale nadal mam wątpliwości, w związku z tym, kieruje swoje pytania do was :)
Otóż, jestem osobą początkującą, chciałbym zacząć jeździć na rolkach i zastanawiam się które kupić, cena jaką dysponuje to 300zł. Ostatnio będąc w Go-Sport zauważyłem rolki GALACTIK 2, ich parametry to:

Konstrukcja buta/zapięcie: wygodny but półmiękki, sznurowany i zapinany dodatkowo na rzep oraz klamrę z zatrzaskiem bezpieczeństwa.
Kółka: 82 mm/82A
Płoza: Aluminiowa
Łożyska: ABEC7
Rozmiary: 39-46

Są z firmy Go-Sport i tu właśnie zaczynają się schody, bo nie wiem czy warto za nie dać te 300 zł. w końcu nie są to buty firmowe tak jak K2 czy Bauer. Pierwotnie myślałem o zakupie butów K2 do 300zł ale za tą cenę nie mam co szukać ABEC7 czy też kółek 82 mm/82A. Jak myślicie, warto kupić te z Go-Sport? czy możecie polecić mi jakieś inne np. z firmy K2 ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzysztof
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 697
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:53
Moje rolki: Grelowski
Jeżdżę od: 01 cze 2002
Lokalizacja: Poznań

Re: Rolki Galactik2 z Go-Sport

Post autor: Krzysztof » pn czerwca 09, 2008 1:24

Czy dla Ciebie są najważniejsze łożyska ?
Łożyska możesz sobie dokupić jakie chcesz i wymienić, a but ma Ci dobrze trzymać nogę i musisz mieć komfort, bo dopiero wtedy jazda będzie prawdziwą przyjemnością.
I zależy jak intensywnie będziesz jeździć.
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

forever
Posty: 2
Rejestracja: ndz czerwca 08, 2008 11:19

Re: Rolki Galactik2 z Go-Sport

Post autor: forever » pn czerwca 09, 2008 6:56

aha, w takim razie, nie są najważniejsze :)