problem początkującego

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

charlie
Posty: 11
Rejestracja: pn października 31, 2005 11:48

problem początkującego

Post autor: charlie » pn października 31, 2005 11:55

witam !
Noszę się z zamiarem kupna rolek i mam taki problem. Wprawdzie nigdy na rolkach nie jeździłem ale śmigam od dwóch sezonów na lodowisku więc kompletnym laikiem nie jestem jeśli chodzi o jazde "w butach" ;)
Natomiast mam problem doboru rolek. Z jednej strony jestem początkujący ale z drugiej znając swoją nature gdy złapie bakcyla ciągnie mnei bardziej do hardcorowych akcji. I tu sedno problemu. Czy na początek warto od razu kupić rolki do streetu i jazdy agresywnej czy na wyczucie tego sportu potrzeba więcej czasu i zanim zacznę robić ewolucje należałoby pojeździć rekreacyjnie na "zwykłych" rolkach parę sezonów i dopiero później zmienić sprzęt adekwatny do tego co sie bedzie robiło ?
Jakie jest wasze zdanie ? Z góry dziękuję za wszystkie opinie !

pzdr
charlie

spawel
Posty: 13
Rejestracja: wt sierpnia 23, 2005 11:45
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Września

Post autor: spawel » wt listopada 01, 2005 1:14

hej
Ja też tak myślałem, miałem okazję kupić tanio wyczynowe rolki, ale pomyślełem wtedy po co mi to jak nie złapię bakcyla i kupiłem fitnessy (też tanio). Teraz jak o tym pomyślę to spać nie mogę. Tak więc jak masz okazję kupić profesjonalny sprzęt za niewielką kasę to się nie zastanawiaj. Z drugiej jednak strony rolki fitnesowe są niezłym uzupełnieniem agresywnych. Na jednych będziesz mógł podnosić kondycję a na drugich zaliczać murki. Teraz w ogóle jest dobra pora na kupno rolek bo są przeceny. Reasumując rolki fitnessowe na pewno się przydadzą, wszystko więc zależy ile masz kasy do wydania i jakie masz okazje pod nosem.
pozdrawiam
Paweł

charlie
Posty: 11
Rejestracja: pn października 31, 2005 11:48