NOWA zawstydzona

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Regulamin forum
Każdy nowy temat rozpoczynamy od podania nazwy miejscowości w nawiasie, ewentualnie daty, informacji lub zapytania np. [Poznań] 02.04.2007 godz. 10:00 trening na Malcie! lub [Kraków] szukam rolkarzy jeżdżących freestyle slalom.
kita
Posty: 4
Rejestracja: czw czerwca 05, 2008 6:34

NOWA zawstydzona

Post autor: kita » pt czerwca 06, 2008 6:38

Cześc jestem początkująca amatorka po pierwszych jazdach.Chętnie pojeżdziłabym z jąkąs inną amatorką bo z profesjonalistami jakoś mi wstyd.Byłam ostatnio na olimpijskim fajny teren i strażnik mówił że można jeżdzić tylko nie spytałam od której można tam wejść może ktoś tam jeżdzi może jakieś inne fajne miejsca? Będę wdzięczna za wszelkie info.Może do zobaczenia jestem z ul. Legnickiej koło Maja

Brzoza.
Czterokółkowiec bez hamulców
Posty: 125
Rejestracja: sob września 01, 2007 12:15
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Wrocław

Re: NOWA zawstydzona

Post autor: Brzoza. » pt czerwca 06, 2008 7:09

Hej :)
Na Stadionie Olimpijskim możesz jezdzić kiedy chcesz bez ograniczeń, nawet w nocy bo część alejek jest oświetlona :)
Wyjątkiem są dni kiedy na stadionie i jego okolicach odbywają się jakieś imprezy bo wtedy z jazdą ciężko ze względu na duży ruch.

Fajnym miejscem do jeżdzenia, gdzie się spotyka większość wrocławskich forumowiczów jest tor samochodowy przy ulicy Rakietowej, jednak tam są wyznaczone dni kiedy możemy jezdzić (wtorek/czwartek od 19 i sobota/niedziela od 8 do 10) oraz wstęp jest płatny 5zł za godzinę.

Jeżeli masz ochotę tam z nami pojezdzić to czytaj forum z informacjami kiedy się umwiamy i zapraszamy :)
Umiejętnościami się nie przejmuj wystarczy że masz ochotę jezdzić na rolkach :)
pozdrawiam
Bartek

Awatar użytkownika
PeterCave
Redaktor wrotkarstwo.pl
Posty: 1486
Rejestracja: wt kwietnia 05, 2005 4:29
Jeżdżę od: 09 kwie 2005
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Re: NOWA zawstydzona

Post autor: PeterCave » sob czerwca 07, 2008 1:19

Hej.