Rolki fitness

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

elle22
Posty: 2
Rejestracja: pn marca 11, 2013 8:40
Jeżdżę od: 02 wrz 1999

Rolki fitness

Post autor: elle22 » wt marca 12, 2013 12:36

Hej wszystkim :)

Poszukuję dla siebie rolek do jazdy fitness. Nie jestem laikiem w temacie, bowiem od wielu lat jeżdżę rekreacyjnie na rolkach, jednak mój sprzęt pamięta już dość zamierzchłe czasy i chciałabym wreszcie kupić coś nowego. Na swoich rolkach Roxa ( :mrgreen: ) głównie starałam się jeździć w miarę szybko, żadnych skoków ani innych tricków nie uskuteczniam, bo się zwyczajnie boję. Tak że szukam czegoś, na czym będzie można rozwinąć przyjemną prędkość, przy czym będę jeździć po chodnikach/ścieżkach w stolicy, więc nawierzchnia idealnie gładka to nie będzie. Dzisiaj zaczęłam coś czytać o tym, że wybór twardości kółek zależny jest od wagi - ja ważę zaledwie 46 kg przy wzroście 162 cm. Wychodzi mi na to, że kółka powinny mieć 80/84 mm, co do tej twardości nie mam pojęcia. Początkowo chciałam wybrać coś z rolek K2, jednak ceny mnie powaliły, a ja chciałabym się zamknąć w 400 zł. Pomożecie?

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Rolki fitness

Post autor: zico » wt marca 12, 2013 6:24

Jeśli w grę wchodzą chodniki, to rolki do jazdy miejskiej (freeride / urban skating).
Ceny od 600pln wzwyż.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

elle22
Posty: 2
Rejestracja: pn marca 11, 2013 8:40
Jeżdżę od: 02 wrz 1999

Re: Rolki fitness

Post autor: elle22 » wt marca 12, 2013 11:54