Powerslide R4 + szczupla budowa ciala

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

fantango
Posty: 15
Rejestracja: sob czerwca 08, 2013 4:44
Moje rolki: PS R4
Jeżdżę od: 02 sty 2009
Lokalizacja: Nuremberg

Powerslide R4 + szczupla budowa ciala

Post autor: fantango » ndz czerwca 09, 2013 9:07

Dzien Dobry,
Od kilku lat jezdze na rolkach Rollerblade Spark 80 – w sezonie 2-3 razy w tygodniu. Z 80tek wycisnalem juz chyba co sie da i.... brakuje predkosci. Jestem amatorem, ale na rolkach czuje sie pewnie, to czego szukam to przemieszczanie sie z punktu A do B na dystansie 15-30 km, moze wiekszym. Zdecydowanie ciagnie mnie w kierunku wiekszych predkosci – dla predkosci jestem w stanie poswiecic sterownosc, no i calkowicie wykluczam krecenie baczkow i tym podobnych. Chcialbym wskoczyc na kola 100mm i rozwazam wybor pomiedzy trzema modelami:
Powerslide R4, Bont Semi Race 100mm, PowerSlide Phuzion 9, ze wskazaniem na ten pierwszy model.

Moje dane to: 36lat, 186 cm wzrostu przy wagdze 65kg (szczupla budowa ciala), but 46

Pytania: Czy Powerslide R4 bedzie optymalnym wyborem? Na co zwrocic szczegolna uwage przy mojej dosc specyficznej budowie ciala? – jestem wysoki przy stosunkowo malej wadze = dlugie nogi, niezbyt masywne. Moje watpliwosci dotycza buta: czy przy takiej dzwigni poradze sobie w bucie semi czy raczej radzicie wybrac but wysoki?
Z gory dziekuje za wskazowki.

Awatar użytkownika
Toudi
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1974
Rejestracja: pn września 18, 2006 12:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Powerslide R4 + szczupla budowa ciala

Post autor: Toudi » ndz czerwca 09, 2013 9:53

Co masz sobie nie poradzić?
Jesteś lekki, to raczej nie bedzie ci się gięła kostka.
To wszystko pod warunkiem, że buty nie będą za szerokie i będą trzymały.