Jakie rolki do 300zł?POMOCY

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

siemski202
Posty: 3
Rejestracja: śr kwietnia 15, 2009 2:10

Jakie rolki do 300zł?POMOCY

Post autor: siemski202 » śr kwietnia 15, 2009 2:20

Witam!
Mam zamiar kupić rolki ale nie wiem jakie wybrać?!
Słyszałem że jedne z lepszych firm to Rollerblade,Roces,K2 ale jakie modele?
Na razie jestem początkujący ale interesują mnie rolki na których będę mógł pojeździć również jak nauczę się dobrze śmigać.
Znalazłem dwa modele czy moglibyście mi coś o nich powiedzieć doradzić?:
http://supersklep.pl/produkty/30/Rolki_ ... een/44007/
http://supersklep.pl/produkty/30/Rolki_ ... ver/42262/

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Awatar użytkownika
Toudi
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1974
Rejestracja: pn września 18, 2006 12:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Jakie rolki do 300zł?POMOCY

Post autor: Toudi » śr kwietnia 15, 2009 4:48

Rocesy na 90 mm kołach i aluminiowych płozach a te RB na 76 mm i kompozytowych płozach.

Te rocesy są znacznie szybsze a z drugiej strony teraz jesteś początkujący, więc koła 90 mm mogą być trochę ciężkie i trochę wysoko będziesz stał w tych rolkach.
Może się giąć noga w kostce.

Jako początkujący z aspiracjami szukałbym czegoś na kole 80-84 mm i aluminiowej płozie.
Ale to zależy od wielu czynników: masy, wzrostu, wieku, talentu, siły, wytrzymałości, ogólnej sprawności.

Możesz spróbować na tych rocesach i jak będzie ciężko, to kupić sobie mniejsze koła. No ale to będzie dodatkowy wydatek.

trzeba też pamiętać o tym, że długa płoza i duże kółka nie pomagają na zwrotność takich rolek i może się ciężko jeździć, hamować, skręcać i zawracać na osiedlowych alejkach.
Pozdrawiam
Piotr

siemski202
Posty: 3
Rejestracja: śr kwietnia 15, 2009 2:10

Re: Jakie rolki do 300zł?POMOCY

Post autor: siemski202 » śr kwietnia 15, 2009 9:39