Pranie "skarpety"

Pytania początkujących i rekreacyjnych wrotkarzy / help desk for beginners and recreational inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

mmysza
Posty: 4
Rejestracja: śr lutego 18, 2009 8:50

Pranie "skarpety"

Post autor: mmysza » śr lutego 18, 2009 9:11

Witam. Jestem nowicjuszem zupełnym. W ramach odchudzania oraz zacieśniania więzów rodzinnych z córką, nabyłam rolki (BAUER dla siebie, K2 dla Młodej), używane. Chciałabym wyprać wkładkę, czyli buta albo tzw. "skarpetę". Wszywek żadnych, co do sposobów konserwacji i prania, nie namierzyłam. W necie doczytałam tylko, że nie wolno suszyć na słońcu i grzejnikach... Czy jakiś doświadczony w tym zakresie rolkarz, mógłby mi powiedzieć, jak prawidłowo wyprać te butki? Domyślam się, że ręcznie i w czymś delikatnym, ale szczegółami nie pogardzę. Będę wdzięczna za wszelkie uwagi...

Awatar użytkownika
bobik
Czterokółkowiec
Posty: 67
Rejestracja: ndz listopada 09, 2008 9:07
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Pranie "skarpety"

Post autor: bobik » śr lutego 18, 2009 12:02

Witam.
Co prawda nie mam rolek ze skarpetą ale brzmi ciekawie.
Znam fajny dowcip:
"Przychodzi brudas do brudasa i mówi. Cześć Stefan nie masz pożyczyć skarpetek?
Na to Stefan Jasne, weź sobie stoją na szafie."
:D :D
Pozdrawiam
Jacek

mmysza
Posty: 4
Rejestracja: śr lutego 18, 2009 8:50

Re: Pranie "skarpety"

Post autor: mmysza » śr lutego 18, 2009 12:09

hm..... to co -zmienić temat na "pranie buta"? Czy wtedy wszyscy z entuzjazmem rzucą się do udzielania odpowiedzi? A może nikt tego nie pierze? Tylko wietrzy... np na szafie :D :D :D

Awatar użytkownika
jar-as
Redaktor wrotkarstwo.pl
Posty: 441
Rejestracja: pt stycznia 30, 2009 8:08
Moje rolki: Seba Igor
Jeżdżę od: 01 maja 1998
Lokalizacja: Gdansk

Re: Pranie "skarpety"

Post autor: jar-as » śr lutego 18, 2009 4:01