Allo
Z racji tego, że owe forum przeglądam sobie od kilku miesięcy, ale do tej pory anonimowo, to się przedstawię

Prawie 19 lat temu rodzice dali mi na imię Marta ;p ale wolę wersję 18 lat i trochę

Mieszkam w Poznaniu i od kilku dni studiuję..a to nie ważne :p Na rolkach pierwszy raz stanęłam jak miałam jakieś 7 lat. były to jednak tanie plastiki z marketu, więc nie wiem czy je można jako rolki liczyć

ale jeździć się nauczyłam, chociaż żwir w kolanach pozostał ;D;D

Później był kolejny sprzęt z marketu,- patrz historia pierwsza

A obecnie nastąpił postęp, bo jeżdżę na rolkach ze sklepu sportowego

Co prawda nie-bardzo moich i dla Was pewnie jakościowo bardzo niepowalających, ale daję sobie radę nawet, nawet

Tzn umiem jeździć, przyznam się

I owe wspomniane rolki mają parametry takie, że (łożysko to ABEC 7, ale gdzieś tu na forum czytałam, że łożysko najważniejsze nie jest, więc o tym wspominac nie będę

, a) kółka mają 80mm, a twardość 78A... I tutaj pojawia się problem, bo to dla mnie o wiele za mało
Zdążyłam się już zorientować, że (o ile się nie mylę

) dla początkujących są rolki rekreacyjne, a dla umiejących już jeździć i jeżdżących w miarę często - fitnessowe, więc myślę że dobrze wybrałam kategorię
Jeździć potrafię, ale ze strony teoretycznej na sprzęcie się nie znam, więc PROSZĘ Was, doświadczonych o pomoc

To co by mnie interesowało to rolki 90mm, wysoki, wygodny but.. Myślę, że dam radę

ewentualnie byłoby bardzo fajnie jakby mozna było włożyć do nich kółka 84mm, jeżeli 90 okazałyby sie dla mnie nie do pokonania

Twardość kółek też dobrze gdyby była większa, bo podobno się wtedy szybciej jeździ, a to jest coś czego mi chwilami brakuje

jeśli to ma jakieś znaczenie, to rozmiar buta posiadam 39, wzrost +/- 160cm, a waga +/- 50 kilo ;p;p
Rolek mam zamiar uzywać do jeżdżenia 'tak o' - po parku, wokół Malty itepe

ALE chciałabym też żeby był to taki sprzęt, na którym mogłabym spokojnie wystartować na poznańskim maratonie (tym 12.10