Rolki Nike

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Drizzler

Rolki Nike

Post autor: Drizzler » wt września 05, 2006 10:16

Zainteresowałem się ostatnio jazdą na rolkach. Miałem okazję założyć role i "pojeździć" trochę. Jestem w tych sprawach zielony - kiedyś jednak jeździłem na łyżwach. Spodobało mi się i łyknąłem bakcyla. Chciałbym kupić na dodatrcie i naukę jakieś rolki. Na Allegro widziałem roli Nike. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi rolkami? Będę wdzięczny za odpowiedź. Pozdrawiam
<-------->/item125558424_nik ... zedaz.html

Awatar użytkownika
koziar2
Redaktor wrotkarstwo.pl
Moje rolki: Rollerblade Twister III
Jeżdżę od: 01 maja 2006
Kontakt:

Post autor: koziar2 » wt września 05, 2006 10:35

Jesli chodzi o te rolki to kolka i lozyska ok, but rowniez wygodny (z relacji uzytkownikow, sam z racji buta 47 nie moglem sprawdzic bo chyba takich nie ma :) ).
Ostatnio kumplowi skrzywila sie w takich rolkach ploza (przy przednim kolku podczas skrecania) - pech albo zla jakosc materialu.

Kolejna sprawa - w hipermarketach REAL takie rolki kosztuje 99zl :-)

Pozdrawiam

Drizzler

Post autor: Drizzler » wt września 05, 2006 12:08

Dzięki za info. Ponieważ nastawiam się jedynie na jazdę rekreacyjną, mam nadzieję, że nie będę miał takiego problemu - chociaż nigdy nie wiadomo. Jak się podszkolę, to zainwestuję w lepszy sprzęt. A wracając do Nike - zaskoczył mnie kształt buta. Chodzi mi o jego tylną cząść. Jest tam wycięcie zaczynające się nad kostką. Mam nadzieję, że rzep górny wystarczająco usztywnia kostkę.

Awatar użytkownika
koziar2
Redaktor wrotkarstwo.pl
Moje rolki: Rollerblade Twister III
Jeżdżę od: 01 maja 2006
Kontakt:

Post autor: koziar2 » śr września 06, 2006 11:51