Fila bond HF

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

e2rdo

Fila bond HF

Post autor: e2rdo » pt marca 21, 2008 8:40

Właśnie wróciłem z poszukiwaniu rolek w warszawskich sklepach
i w oko mi wpadły te http://sklep.intersport.pl/projector.ph ... 1175006407
jestem totalnym amatorem i nigdy się nie poruszałem na rolkach, ale postanowiłem zacząć :)
moja waga to 90
rolki będę używał do jazdy w parkach, kilka razy w miesiącu po max 2 godziny, tak aby się trochę odtłuścić :ok2:
chciałbym aby sprzęt mi starczył raczej na parę lat bez dokładania do niego ;)
zależy mi na dobrym trzymaniu kostki oraz aby but był przewiewny oraz estetyczny
te podobają mi sie wizualnie, są wygodne, oraz mają aluminiowa szynę jak i w miarę twarde kółka
czy dobrze wybrałem? czy w tej cenie mógłbym znaleźć jednak coś lepszego?
pozdr.

PS chciałem też gdzieś przymierzyć Rollerblade Spark 4.0 http://www.zicoracing.com/index.php?pro ... rod_id=174 ale nigdzie w sklepach nie znalazłem :/

Awatar użytkownika
Marek
Prześcignął Chuck`a...
Jeżdżę od: 02 sty 2010

Re: Fila bond HF

Post autor: Marek » pt marca 21, 2008 9:44

PRAWIE BOND :twisted: :twisted: :twisted:
jakies takie damskie :twisted: :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
koziar2
Redaktor wrotkarstwo.pl
Moje rolki: Rollerblade Twister III
Jeżdżę od: 01 maja 2006
Kontakt:

Post autor: koziar2 » pt marca 21, 2008 11:29

Bardziej bym sie sklanial do zakupu Rollerblade niz Fila :)

1) Wentylacja obydwu modeli nie jest doskonala aczkolwiek Rollerblade ma widoczne otwory w przedniej czesci buta :)
2) Rollerblade ma wyciagany liner (but wewnetrzny), ktory latwo mozna wysuszyc, wyprac itd. co jest duzym plusem
3) W jednych i drugich po jakims czasie kolka bedziesz musial wymienic - ale to jest normalne nawet w wypasionych rolkach za kupe kasy :p
4) Jesli chcesz kupic u zico to: