wybor rolek - poczatkujacy

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

bodziek
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Kontakt:

wybor rolek - poczatkujacy

Post autor: bodziek » czw kwietnia 14, 2005 10:03

Na poczatku chcialem sie przywitac :)

Od jakiegos czasu zastanawiam sie nad zakupem rolek. Kiedys jezdzilem, ale to bylo kilka lat temu, bylem jeszcze dzieckiem, tak wiec jestem zupelnym laikiem.
Rolki mialyby sluzyc do rekreacji/fitnessu - nadawac sie do nauki (przypomnienia sobie) techniki jazdy, a pozniej do czegos bardziej ambitnego ;)
Problem w tym, ze kompletnie nie wiem, na co zwrocic uwage.
Poczytalem troche to forum, ale raczej nie znalazlem konkretnych informacji.
W jednym z watkow zostaly polecone rolki K2 Velocity 4.0:
http://www.skate-shop.pl/rolki_inline/r ... locity_40/
Czy ten model nadawal by sie to tego, co mam na mysli?
A jakies inne propozycje?
Przedzial cenowy najlepiej do 400zl (ewentualnie do 500zl, jesli naprawde bedzie warto dolozyc :)).
Z gory dziekuje za pomoc.

DODANE:
Wlasnie przed chwila wrocilem ze sklepu sportowego. Obejrzalem ww. K2, przymierzylem (lezaly fajnie, ale byly o 0,5 rozmiaru za duze) i bardzo mi sie podobaja. Pytanie tylko - czy warto? Byly tez inne modele K2, nizsze - z ploza z tworzywa. Czy poczuje roznice?
I jeszcze z innej beczki. Mierzylem takze rolki Signa Twister, za 350zl (na Allegro sa za 250 - <-------->/show_item.php?item=47070886 ). Lezaly dobrze, ploze maja metalowa, wykonane "na oko" tez dobrze (chociaz moze sie myle)... Czy macie jakies doswiadczenia z ta firma? Bo jednak 150 (lub w przypadku Allegro 250) zlotych roznicy w porownaniu do K2 to sporo.

Awatar użytkownika
powerhouski
Prześcigant 4x100mm

Post autor: powerhouski » czw kwietnia 14, 2005 6:11